تقدیم به تنها عشقــــــم


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





مـــــــــادر

نمیتوانم کلامی در مورد اش بنویسم و عاجزم

فقد از خداوند میخواهم که

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم

روز مادر مبارک



نظرات شما عزیزان:

saba
ساعت15:33---25 ارديبهشت 1392
salam mahnaz joon hanooz nemikhay khodeto moarefi koni?????????پاسخ:من. لولو ام..!هههه

اسماعیل
ساعت14:13---21 ارديبهشت 1392
ویت جالب بود

اسماعیل
ساعت14:11---21 ارديبهشت 1392
وبلاگت جاب بود

saba
ساعت16:12---13 ارديبهشت 1392
salam azizam mamnoon ke web man oomadi ama ye soal shoma??????? akhe esmamo toye nazaret neveshte boodi vali man nash nakhtamet

mohammad
ساعت21:11---11 ارديبهشت 1392


یه شب تو آسمون یه ستاره بود چشمک زنون

خندید و گفت : کنارتم تا آخرش تا پای جون

ستاره قشنگی بود خوشگل و ناز و مهربون

ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون

اما زیاد طول نکشید عشق من و ستاره جون

ابره اومد دزدید و برد ستاره رو نامهربون

حالا شبا به یاد اون ذل می زنم به آسمون

دلم می خواد داد بزنم این بود قول و قرارمون

تو رفتی و از خودتم حتی نذاشتی یه نشون .

پشاپیش روز مادر مبارک


مادر
ساعت15:44---11 ارديبهشت 1392
سلام؛عزیز دلم؛دستان ظریفت درد؛نکنه؛که بهترین و زیباترین و باسلیقه ترین؛هدیه رو؛تقدیم کردی؛دوستت دارم دخمل خوشگلو نانازم؛می بوسمت؛و از خدای مهربونم متشکرم؛که همچین گلی رو؛در همین ماه؛یعنی ۲۶ اردیبهشت؛به من هدیه داد؛پیشاپیش تولدتم تبریک میگم؛عسلم؛
پاسخ:مامان عسیسم این کمترین کاری است که میتونم در مقابل تمام زحمتای بزرگ و ارزشمندت انجام بده. منم دوستت دارم خانمی



: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 10 / 2 / 1392برچسب:, | 19:0 |


Ɖɛƨιɢиɛя